Anterior, grupul german intenţiona să cheltuie un miliard de euro pentru uzina de la Debrecen, care urmează să fie inaugurată în 2025, şi unde urmează să fie produse 150.000 de automobile pe an.
Amplasarea unei fabrici unde vor fi asamblate celule de baterii în apropiere uzinei de la Debrecen va ajuta BMW să eficientizeze logistica pentru producţia următoarei sale generaţii de automobile electrice, a informat vineri constructorul german într-un comunicat de presă.
"Legătura strânsă dintre asamblarea de baterii şi producţia de vehicule face parte din strategia noastră", a spus Markus Fallboehmer, vicepreşedinte pentru producţia de baterii la BMW.
Anterior, grupul chinez Contemporary Amperex Technology Co. Ltd. a anunţat cea mai mare investiţie făcută vreodată în Ungaria, 7,3 miliarde de euro pentru producţia de celule de baterii, ceea ce face din Ungaria un hub important pentru producţia de vehicule electrice din Europa.
BMW intenţionează să producă 150.000 de vehicule pe an la uzina de la Debrecen, un oraş situat la aproape 40 de kilometri de graniţa cu România. Acesta va fi prima uzină construită în Europa de BMW în ultimele două decenii.
Citește și Risc de incendiu. Ford recheamă la service 634.000 de SUV-uri
Al doilea mare producător american de automobile a precizat că retragerea afectează modelele de teren Bronco Sport şi Escape produse în perioada 2020-2023. Toate aceste automobile au motoare de 1,5 litri şi trei cilindri. Sunt vizate 520.000 de vehicule din SUA şi aproximativ 114.000 de vehicule în alte ţări.
Ford a precizat că atunci când motoarele acestor SUV-uri funcţionează, este posibil ca o fisură la injector să provoace scurgeri de combustibil, ceea ce ar putea conduce la un incendiu sub capotă. Cu toate acestea, Ford nu a recomandat proprietarilor să înceteze să mai conducă vehiculele deoarece incendiile sunt rare şi în general nu au loc atunci când motorul este oprit.
Citește și Proprietarii de Mecedes vor trebui să plătească abonamente ca să poată accelera
Constructorul auto german Mercedes-Benz AG încearcă să vândă cumpărătorilor de sedanuri electrice EQ un abonament anual suplimentar de 1.200 de dolari pe an, care scurtează cu o secundă timpul necesar pentru ca vehiculul să ajungă de la zero la 100 de kilometri pe oră, transmite Bloomberg.
Această caracteristică este dezactivată dacă clientul nu îşi reînnoieşte abonamentul.
"Reglajul fin al motorului electric majorează cu 20% până la 24% puterea maximă a automobilului Mercedes-EQ. Este îmbunătăţit de asemenea cuplul, ceea ce permite vehiculului să accelereze semnificativ mai rapid şi mai puternic", se precizează pe pagina principală a abonamentului, denumit "Acceleration Increase", şi care este disponibil pe magazinul online al constructorului german.
Taxarea clienţilor pentru o caracteristică de care automobilul este deja capabil este o mişcare curajoasă din parte producătorului de vehicule de lux. O iniţiativă similară lansată la începutul anului de rivalul german BMW a generat critici, după ce acest producător a încercat să vândă un abonament de 18 dolari pe lună, care permitea proprietarilor de automobile BMW să pornească sistemul de încălzire a scaunelor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.