• Până la ora 19.30, 566.000 de clienți au comandat peste 2,5 milioane de produse
• Valoarea medie a unei comenzi este de 1.553 lei, cu 14% peste anul trecut
• 12.600 de comercianți din Marketplace prezenți cu oferte în Black Friday au vândut deja peste 798.000 de produse
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți au comandat peste 2,7 milioane de produse în valoare de 800 de milioane de lei. Valoarea vânzărilor înregistrate la această oră depășește previziunile pentru întreaga zi.
Ofertele la cele mai mici prețuri din an au menținut ritmul susținut al comenzilor pe parcursul zilei și continuă să atragă interesul clienților până târziu în noapte. Cea mai variată comandă a avut valoarea de 17.000 lei și a cuprins 53 de produse din oferta eMAG și a sellerilor din Marketplace din categorii precum mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, electronice mari, produse pentru casă.
În acest interval, mai mult de 12.600 de comercianți din Marketplace prezenți cu oferte în Black Friday au vândut peste 798.000 de produse, iar evenimentul continuă cu oferte la cele mai mici prețuri din an. Peste 83% dintre comenzile plasate până la ora 19:30 au fost efectuate cu livrare la easybox în localitățile în care serviciul este disponibil.
„Varietatea mare de produse și prețurile foarte bune au făcut ca interesul pentru Black Friday să depășească toate așteptările. Clienții au adăugat în coșul de cumpărături, în medie, 4,9 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, la produse pentru casă, cosmetice, băcănie sau hrană pentru animale. Interesul se menține ridicat și pentru ofertele speciale pe care clienții le găsesc în continuare doar astăzi pe eMAG, precum carnea de porc, vacanțele sau biletele de avion. Evenimentul continuă până târziu în noapte cu o gamă largă de produse la cel mai mic preț din tot anul”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Top categorii comandate până la ora 19:30
• 93.000 de produse fashion & sport
• 519.000 de produse cosmetice, suplimente și îngrijire personală
• 620.000 de băuturi, băcănie, hrană pentru animale și curățenie
• 344.000 de jucării și articole pentru copii
• 122.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie și cărți
• 87.000 de tv, audio-video și gaming
• 150.000 de telefoane, tablete, wearables și caști
• 146.000 de electrocasnice mici
• 178.000 de produse de mobilă și casă
Produse speciale vândute până la ora 19:30
• 6,1 kg de aur
• 17 autoturisme
• 47 tone de carne de porc și mezeluri
• 2.000 de nopți de cazare
• 3.500 de vouchere de avion
• 2.000 de pachete de sănătate
Despre eMAG
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.