În primele trei ore de la deschiderea BLACK FRIDAY 2024, au fost înregistrate cu 26% mai multe comenzi decât anul trecut.
• 1,6 milioane de produse vândute în primele trei ore ale evenimentului
• Clienții Genius au comandat, în medie, 6 produse cu transport în locker
• Electrocasnicele mici sunt printre produsele vedetă ale primelor ore de Black Friday datorită diversității mari de oferte la cel mai mic preț din an
• Vânzările de cosmetice, suplimentele, produsele pentru îngrijire personală, băuturile, produsele de băcănie, hrana pentru animale și produsele pentru curățenie înregistrează creșteri accelerate
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de când eMAG a adus evenimentul în România, clienții au comandat peste 1,6 milioane de produse, în valoare totală de 524 milioane de lei, provenind din oferta eMAG și a comercianților care vând prin Marketplace.
Produsele care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost electrocasnicele mici, jucăriile, produsele cosmetice și de îngrijire personală, băcănie și băuturi, telefoane mobile, laptopuri și IT.
Clienții Genius au plasat comenzi cu valoare mai mare cu 11% comparativ cu anul trecut, din categorii diverse. Ei au comandat, în medie, șase produse, care beneficiază de transport gratuit la easybox. De Black Friday, clienții care vor opta pentru un abonament Genius vor beneficia și de 6 vouchere la eMAG, cu o valoare totală de 150 de lei și de un voucher surpriză pe Fashion Days. Cei care își reînnoiesc abonamentul vor primi câte un voucher în valoare de 30 lei și la eMAG și la Fashion Days.
„Electrocasnicele mici - aspiratoare, cafetiere, blendere, roboți de bucătărie și produsele de îngrijire a locuinței - au fost vedetele primelor ore de cumpărături de Black Friday, cu 97.000 de unități comandate. În continuare clienții pot descoperi cele mai bune prețuri din an la milioane de produse pentru orice nevoi, alături de oferte pe care le găsesc pe eMAG doar astăzi: vacanțe, vouchere de avion, mașini și motociclete, servicii medicale, o mulțime de experiențe inedite, dar și carne de porc și mezeluri,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Recorduri în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
• Minutul de aur: 07:18, produse comandate în valoare de 13 milioane de lei, cu 44% copmarativ cu anul trecut
• Secunda de aur: 633 de produse comandate
• Plata cu cardul este la un nivel ridicat de 73,35%
• 85% din totalul comenzilor vor fi livrate la easybox, în localitățile în care serviciul este disponibil
• Comanda cu numărul cel mai mare de produse: 53 produse diferite din 24 de categorii precum mobilă, electrocasnice mici, articole sportive, produse pentru gătit, eletronice mari, produse pentru casă, în valoare de 17.000 de lei
Comenzile clienților Genius în primele trei ore de la startul eMAG Black Friday
• 90% dintre clienți au accesat de pe mobil oferta de Black Friday
• Aproape un sfert dintre clienții care au comandat au un abonament Genius
Sellerii din eMAG Marketplace în Black Friday
• Partenerii din eMAG Marketplace au vândut peste 383.000 produse, cu 27% mai multe comparativ cu anul anterior
• 10.300 de parteneri au primit comenzi în primele 3 ore de eveniment
Top categorii
• 311.000 de cosmetice, suplimente și îngrijire personală
• 411.000 de băuturi, băcănie, petshop și curățenie
• 207.000 de jucării și articole pentru copii
• 68.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie și cărți
• 54.000 de tv, audio-video și gaming
• 86.000 de telefoane, tablete, wearables și caști
• 97.000 de electrocasnice mici
• 62.000 de electrocasnice mari
• 52.000 de produse fashion & sport
• 103.000 de mobilă și casă
Produse speciale vândute:
• Pachete turistice – 1.372 nopți de cazare
• Automobile - 14 comenzi
• Aur și monede - 3,6 kg
• Carne de porc – 28 tone
• Servicii medicale – 1.172 comenzi
• Vouchere cu reducere de 45% la bilete de avion – 32.126 bilete comandate
Topul județelor după valoarea medie a comenzilor la nivel de client
• București
• Constanța
• Dolj
• Bihor
• Giurgiu
Despre eMAG
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG accesați about.emag.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.