Potrivit sursei citate, la puţin timp după miezul nopţii, a început deja livrarea către clienţii finali, astfel că, până la ora 8:00, peste 1.500 de comenzi au plecat spre clienţii finali.
"Până la ora 9:00, am avut peste 15.000 de produse comandate, cu un vârf de trafic de peste 25.000 de vizitatori unici simultan la ora 00:05. Avem deja stoc epuizat pentru 35% dintre produsele care au intrat în ultima rundă a campaniei de Black Friday', spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMag.
Cât priveşte traficul total, de la momentul startului campaniei de Black Friday şi până la ora 9:00, au intrat pe evoMag.ro peste 115.000 de vizitatori unici, 70% din trafic fiind de pe mobil.
evoMag comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienţi ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite. evoMAG este companie românească de familie, fondată în anul 2005.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.