Aproape un sfert dintre comenzile de Black Friday 2022 sunt achitate în rate fără dobândă, iar volumul de comenzi cu plata în rate este cu 30% mai mare faţă de ediţia de anul trecut a evenimentului cu cele mai importante reduceri din an, se arată într-un comunicat de presă al unui retailer online, transmis miercuri Agerpres.
"Ponderea clienţilor care aleg să plătească produsele în rate, fără dobândă, a crescut constant în ultimii ani. În 2016, spre exemplu, doar 8% dintre clienţi optau pentru plata în rate. Este o tendinţă care va fi tot mai întâlnită în perioada următoare şi pentru care ne-am pregătit atrăgând parteneri financiar-bancari şi nebancari, ce pot oferi condiţii avantajoase de plată pentru clienţii noştri", a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMag.
Retailerul online organizează, până pe 27 noiembrie, cel mai mare "Black Friday" de până acum şi oferă discounturi de până la 80%, la peste 165.000 de produse, din circa 6.000 de repere, pe parcursul a patru runde de reduceri.
În premieră, evoMag introduce cu această ocazie panouri fotovoltaice şi invertoare, pentru a veni în sprijinul nevoii consumatorilor de astfel de produse.
Compania estimează o creştere de aproximativ 10% a vânzărilor în perioada de "Black Friday 2022", faţă de perioada similară a anului trecut.
Livrarea produselor în cele peste 3.500 de lockere easybox din ţară, în urma parteneriatului cu compania de curierat Sameday, le permite clienţilor să ridice produsele non-stop, la orice oră din zi şi din noapte, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele securizate.
evoMag este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care şi trotinete şi accesorii pentru trotinete) şi pentru casă şi grădină, iar în urmă cu doi ani a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.
Citeşte şi: Black Friday 2022. Românii, sceptici cu privire la corectitudinea ofertelor
Potrivit unui studiu, majoritatea consumatorilor din Europa consideră că brandurile trişează de "Black Friday" şi "Cyber Monday". Opt din zece români se aşteaptă să găsească produse reduse cu cel puţin 30%, de "Black Friday" sau "Cyber Monday", iar la nivel european majoritatea consumatorilor consideră că brandurile trişează cu ocazia celor două evenimente din an cu cele mai importante discounturi, arată un studiu realizat de Revolut şi Dynata.
Potrivit cercetării, publicată luni, în Europa există un scepticism faţă de corectitudinea ofertelor şi promoţiilor din timpul acestor evenimente comerciale. Astfel, majoritatea respondenţilor din Europa consideră că brandurile trişează de "Black Friday" şi "Cyber Monday" (64%), în timp ce 36% spun că nu s-au întâlnit niciodată cu oferte înşelătoare.
În acest context, românii sunt, de departe, cei mai sceptici în privinţa corectitudinii ofertelor, iar aproape două treimi (63%) dintre respondenţi sunt de părere că brandurile trişează de "Black Friday" şi se declară în favoarea verificării ofertelor. Totodată, 21% spun că această tactică este "parte a jocului" şi nu se arată deranjaţi de aceasta. În schimb, 16% dintre cei chestionaţi recunosc faptul că nu au întâlnit niciodată oferte înşelătoare de "Black Friday".
În topul scepticilor, românii sunt urmaţi de lituanieni (80% dintre aceştia spun că au întâlnit oferte îndoielnice sau au fost păcăliţi) şi francezi (65%).
La polul opus se află germanii - 61% dintre respondenţi spun că practicile incorecte sunt rare de "Black Friday" şi "Cyber Monday". Cu toate acestea, după intrarea în vigoare a Directivei Europene Omnibus, este de aşteptat ca aceste situaţii să fie tot mai puţine.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.