”An după an o clasă de mijloc uriașă oese de pe băncile universităților și odată ajunși în câmpul muncii primesc salarii mari”, a declara CEO-ul Bulgari Jean-Christophe Babin, pentru Bloomberg.
Bulgari, care face parte din grupul LVMH, s-a alăturat mai multor producători de bunuri de lux în a se așeza în cea mai mare piață a lumii. După slăbirea yuanului, protestele din Hong Kong și tensiunile cu americanii, cumpărărtorii chinezi s-au întors acasă ca să-și facă cumpărăturile de lux.
”Sunt 5 sau 10 orașe în care nu suntem încă prezenți și unde, peste vreo 5 ani, va fi foate important să fii prezent”, a explicat Babin.
Casa Bulgari prezintă ceasul perfect din aur alb, titan și diamante FOTO
Orașe precum Wuhan, Chongqing sau Shenzhen sunt luate în considerare pentru deschiderea de noi magazine de către companie și unde se vor vinde bijuterii, ceasuri, parfumuri și genți.
Bulgari nu renunță la cele patru buticuri pe care le are în Hong Kong, în ciuda protestelor care durează de mai multe săptămâni.
De fapt, protestele din Hong Kong au avut o parte bună pentru Bulgari. Declinul vânzărilor de aici a întărit vânzările din China continentală, Japonia și alte regiuni din sud-estul Asiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.