Acest parteneriat ar conduce la ''crearea în parteneriat a unor produse noi'' - dedicate atât sportului de performanţă cât şi unui stil viaţă sportiv - pentru ''următoarea generaţie de atleţi, creatori şi lideri'', conform comunicatului grupului german.
"Acesta este parteneriatul vieţii mele", a declarat cântăreaţa într-un comunicat.
Vedeta americană a dat asigurări că împărtăşeşte cu brandul cu trei benzi "o filozofie ce plasează pe primul plan în afaceri creativitatea, evoluţia şi responsabilitatea socială".
Citește și:Halep, dublă lovitură! Campioană la bani și în 2019?
De asemenea, colaborarea va permite cântăreţei să îşi revigoreze propria marcă de îmbrăcăminte sportivă, Ivy Park, lansată în 2016, susţinută de acum înainte de ''un lider dinamic şi experimentat'', după cum a declarat Beyoncé.
Nu au fost furnizate detalii privind termenii financiari sau durata acestui contract, notează AFP.
Adidas adaugă astfel un nou chip mărcii sale, după cel al rapperului Kanye West, un susţinător al preşedintelui Trump.
În trecut, concurentul Nike a semnat o colaborare cu muzicianul de succes Pharrell Williams.
În 2015, Puma a încheiat un parteneriat pentru mai mulţi ani cu vedeta pop Rihanna. Ea deţine rolul de "ambasador mondial" al mărcii încercând, prin intermediul colecţiilor sale, să reinterpreteze echipamentele sportive.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.