”Fără discuție berea Corona are de suferit din cauza epidemiei”, a afirmat Ronn Torossian, CEO-ul 5WPR, o companie importantă de PR din SUA.
Compania în sine a gestionat extrem de prost din punctul de vedere al PR-ului campania lansată pe Twitter, campanie de publicitate care se desfășoară sub sloganul ”Ajungem curând la mal”, iar imaginea asociată arată mai multe sicle de bere Corona, pe o plajă, aduse de valurile mării.
Campania a fost lansată în cel mai prost moment, la scurt timp după ce a fost anunțată prima înbolnăvire cu coronavirus din SUA.
Citește și: Virusul CoVID-19. Ce au descoperit chinezii la primul bolnav cu coronavirus
Vânzările, în cădere liberă în China
Imaginea care a fost afectată din cauza asocierii cu virusul însă nu a cost cuantificată. Cu toate acestea, scăderea dramatică a vânzărilor din China este deja un semnal concret.
Mulți chinezi evită să intre în baruri sau restaurante. Jumătate dintre fabricile de bere din China au redevenit operaționale, însă mulți angajați sunt încă blocați în provinciile în care locuiesc, scrie Handelsblatt, citat de Bloomberg.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.