Pentru propulsarea cu ajutorul șenilelor, a fost montat un șasiu confecționat manual, iar motorul a fost schimbat cu unul mai puternic, Toyota 3UZ, pe care fabricantul japonez îl utilizează pentru mașinile de teren și SUV-urile pe care le produce.
O altă modificare a fost îndepărtarea ușilor din partea din față a mașinii. Autovehiculul a fost testat cu succes în condiții all-terrain și s-a dovedit destul de agil.
Citește și: Ce vând românii pe Olx. De la Bentley de 300.000 de euro la saci menajeri de 70 de bani
Rămâne întrebarea de ce ai mutila o mașină elegantă, al cărui preț pornește de la 225.000 de dolari, pentru a o face utilizabilă pentru piața Tienanmen sau represiunea Primăverii de la Praga.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.