"Viaţa noastră nu este atât de simplă pe cât pare atunci când vrem să ne achiziţionăm o casă. Mai mult decât atât, ce este un lucru esenţial atunci când îţi doreşti ceva este să o faci uşor, să iei un credit uşor, astfel încât să te bucuri. Aici este pariul nostru: am încercat să ne uităm nu doar la procesele simple, ci să construim ceva care să simplifice viaţa clienţilor, atunci când achiziţionează o casă. Astfel, a venit în piaţă într-un mod unic şi sincer "Casa Mea", aplicaţie unică pe piaţa din România. Am pus acest pariu, ca dosarul de credit imobiliar, acel vraf de documente incredibil de construit, cu foarte mulţi actori, să se rezolve la distanţă de un click. Clienţii BCR pot practic, după aprobarea financiară care este pe loc, să nu mai vină la bancă decât la final să semneze documentele, pentru că legislaţia ne obligă", a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă, Dana Dima, vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR.
BCR a redus unele comisioane. Află despre ce este vorba
Inovaţia digitală de la BCR este disponibilă în App Store şi Google Play şi a fost, deja, utilizată de peste 1.300 de clienţi ai băncii, dintre care mai mult de 600 de persoane au folosit-o până la finalul întregului proces, uşurându-le astfel achiziţia unei locuinţe.
Prin intermediul platformei digitale "Casa Mea", clienţii BCR pot încărca în aplicaţie toate documentele solicitate de către bancă încă din etapa de analiză preliminară (antecontractul, actele de proprietate, opinia notarială, releveul, extrasul de carte funciară şi orice alte documente mai solicită punctual banca) şi pot afla de la început care sunt documentele de care au nevoie în fiecare etapă, cum ar trebui să arate şi de unde se pot obţine.
De asemenea, aceştia sunt în permanenţă la curent cu stadiul dosarului şi cât mai durează până la transferarea banilor către vânzător. În plus, cu ajutorul aplicaţiei, se colaborează direct cu celelalte părţi implicate în procesul de achiziţie, respectiv vânzătorul, notarul sau agentul imobiliar. Aceştia din urmă pot să încarce documentele solicitate de către bancă, iar aplicaţia trimite notificări clientului şi băncii la fiecare pas.
"Casa Mea" reprezintă prima soluţie digitală din România, dedicată creditelor ipotecare, platforma fiind dezvoltată de BCR în parteneriat cu compania de tehnologie şi inovaţie Qualitance. Aplicaţia poate fi accesată folosind numele de utilizator şi parola aferente platformei inteligente de banking - George.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.