Publicitate
Dintre clienţii cu cereri aprobate, 65% sunt pentru soluţia BCR, cu trei luni amânare, iar 35% pentru cea oferită prin Ordonanţa de Guvern 37/2020, cu până la nouă luni amânare.
În ultima săptămână, BCR a decis să contacteze telefonic, în mod proactiv, alţi 13.000 de clienţi cu posibile probleme financiare pentru a le oferi sprijin şi a găsi împreună soluţii pentru depăşirea momentelor mai dificile. Pornind de la premise de educaţie financiară, experţii din reţeaua BCR le-au prezentat clienţilor care sunt opţiunile lor, ce înseamnă amânarea unei rate, cum arată graficul unui credit după amânare şi ce impact poate exista în viitor.
BCR a pus la dispoziţia clienţilor săi persoane fizice mai multe posibilităţi de depunere a solicitării de amânare a ratelor:
prin intermediul platformei digitale George, pe loc, graţie unui flux 100% digital, disponibil în magazinul aplicaţiei; online, printr-un formular special disponibil pe site-ul www.bcr.ro; prin Contact Center, la numărul de telefon *2227 - fie direct la operator, fie prin intermediul unui nou robot telefonic, lansat recent, prin care au fost preluate deja aproape 600 de cereri; sucursalele BCR.
Citește și Pentru antreprenori. BCR lansează Ghidul Practic IMM Invest
Indiferent de soluţia aleasă, amânarea se realizează fără a fi necesară prezenţa fizică. BCR le recomandă clienţilor să apeleze în special la primele două soluţii. În mod specific, aplicaţia de amânare a ratelor, disponibilă în George, oferă practic răspuns şi aprobare pe loc, inclusiv cu recepţionarea noului grafic de rambursare.
Totodată, BCR a primit peste 1.000 de solicitări de amânare a ratelor şi din partea persoanelor juridice. Aproximativ 500 au venit dinspre micro-antreprenori, peste 80% dintre ele fiind deja soluţionate, iar alte 530 au fost depuse de companiile cu o cifră de afaceri de peste un milion de euro, cu o rată de implementare de aproximativ 75%.
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private şi a băncilor de locuinţe.
BCR oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare, printr-o reţea de 19 centre de afaceri şi 17 birouri mobile dedicate companiilor şi 430 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR dispunând de cea mai mare reţea naţională de bancomate - 2.000 de bancomate, 15.300 POS-uri şi servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking şi E-commerce.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.