Creșterea business-ului din ultimii ani se datorează direcției strategice urmată de companie, odată cu venirea lui Mihai Pohonțu în poziția de CEO în 2017: deschiderea de birouri în Statele Unite și structurarea Amber într-o rețea de studiouri. Acțiunile au avut la bază o orientare diferită a companiei pe termen lung, aceasta făcând trecerea de la o firmă de servicii la o agenție creativă de game development care are ca focus dezvoltarea de produse noi.
"Componenta creativă a proiectelor pe care le alegem să le dezvoltăm a fost unul dintre factorii cheie de creștere în 2018, direcție pe care vrem să o potențăm și în următorii ani. Partenerii mari cu care lucrăm și viitoarele colaborări cu nume puternice din industria de game development ne vor ajuta să creăm la Amber un mediu prielnic pentru oameni creativi și pentru dezvoltarea competențelor lor. Cu ajutorul lor, Amber dorește să devină un jucător redutabil pe piața internațională a dezvoltării de jocuri video", a declarat Mihai Pohonțu, CEO Amber.
În acest an, Amber se va concentra pe dezvoltarea de proiecte cu o componentă creativă crescută, incluzând crearea și co-crearea de titluri noi sau servicii de live operations. La nivel de platforme, deşi mobile-ul râmâne core business-ul agenției, activitatea se va dezvolta treptat și în zona de PC și console. De asemenea, studioul experimentează și cu proiecte ce nu intră în sfera gaming-ului clasic dar care au un potențial creativ și tehnologic deosebit.
Citește și:O rețea de socializare celebră își face platformă de jocuri
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.