Pentru acest an, grupul estimează o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10 procente faţă de 2018, ajungând astfel la 42 milioane euro.
”Dinamica pozitivă ce a dus la creşterea cifrei de afaceri a Grupului City Grill cu 11% faţă de perioada similară a anului precedent este una organică şi se datorează atât creşterii naturale a numărului de clienţi, cât şi investiţiilor în tehnologizare ce au dus la o eficientizare a serviciilor oferite”, arată grupul.
De asemenea, clienţii programului de fidelitate Out4Food generează 40% din cifra de afaceri, revenind în medie în restaurantele grupului de 2,5 ori/lună.
”Atitudinea pozitivă de consum a clienţilor a dus la o creştere de 10% a bonului mediu, iar până la finalul anului grupul estimează atingerea pragului de 5 milioane de clienţi”, arată grupul, într-un comunicat.
Prima jumătate a anului a fost marcată de investiţii ce au depăşit 1,5 milioane de euro, direcţionate atât câtre modernizarea şi consolidarea locaţiilor existente, dar mai ales către deschiderea de noi spaţii.
Nepalezi la fast-food şi etiopience în hoteluri. Țările din care importăm masiv forță de muncă
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.