"Ne bucurăm să marcăm o premieră la nivel european, prin design-ul animat al noului nostru produs, şi să adăugăm cardul virtual printre opţiunile pe care le oferim clienţilor. Cine are un astfel de card este în control când cumpără online, poate să îşi gestioneze mai bine bugetul şi să fie şi prietenos cu mediul. Experienţa este cât se poate de simplă: cardul este emis instant şi poate fi folosit imediat, alimentat dintr-un alt card BT din BT Pay, detaliile pentru plăţile online sunt la îndemână, iar confirmarea plăţii se face tot prin aplicaţie", a declarat Oana Ilaş, director general adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Banca precizează că BT Pay are un nou design, principala noutate fiind faptul că funcţionalităţile de bază şi cele nou lansate apar pe ecranul principal, făcând accesarea mai intuitivă.
Banii, disponibili în circa 10 minute
De asemenea, BT menţionează ce opţiuni noi sunt în aplicaţie, precum majorarea creditului pe card: după parcurgerea etapelor online, în aproximativ 10 minute, banii sunt disponibili imediat. Valoarea împrumutului este de până la 50.000 de lei, în funcţie de produs şi condiţii de eligibilitate. Majorarea se poate face pe unul dintre următoarele carduri: Star Forte/Forte Medici, Star Gold/Gold BT-Rotary, BT Flying Blue Classic şi Premium.
O altă opţiune este economisire cu Round-Up: la fiecare plată la POS sau online, cu cardul de debit BT, suma cheltuită este rotunjită până la 1, 5 sau 10 lei şi este mutată automat într-un cont de economii distinct, pentru care se primeşte dobândă de 5,25%/an. Dacă pragul de rotunjire este de 10 lei, pentru o plată de 3,5 lei, round-up-ul este de 6,5 lei, sumă care va fi transferată automat în contul de economii Round-Up.
Totodată, banca enumeră la opţiuni adăugarea conturilor curente BT, indiferent de valută: clienţii îşi pot consulta soldurile şi istoricul tranzacţiilor din ultimele 30 de zile. De asemenea, aceştia pot transfera bani (lei) către conturile proprii sau către alte persoane, respectiv pot seta plăţi recurente.
Doar cardul virtual
"Suntem încântaţi să fim partenerii Băncii Transilvania pentru a lansa cardul virtual cu design animat. Potrivit celui mai recent studiu derulat de Visa privind plăţile mobile din România, există un procent în creştere al clienţilor care sunt dispuşi să folosească doar cardul virtual, fără emiterea unuia fizic şi care se aşteaptă la o experienţă de utilizare îmbunătăţită. La Visa, credem că diversificarea metodelor de plată este importantă şi inovăm constant pentru a le oferi consumatorilor şi comercianţilor modalităţi rapide, comode şi sigure de a plăti şi de a fi plătiţi. Plăţile mobile, în magazin sau online, sunt printre cele mai sigure modalităţi de plată datorită tehnologiei de tokenizare, care înseamnă înlocuirea datelor cardului pe care un client le introduce într-un portofel mobil cu un set unic de numere, adăugând un nivel suplimentar de securitate", a afirmat Elena Ungureanu, country manager pentru Visa în România.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei, acoperind toate segmentele de clienţi şi linii de business în sectorul financiar. Cu o poveste începută în urmă cu aproape 30 de ani, are 20% cotă de piaţă, 3,8 milioane de clienţi, peste 9.200 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.
Citește și BCE, recomandare pentru bănci: Fiți mai ”selectivi” cu acești clienți
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.