În total, 150 de borcane de ”Ketchup caviar” vor fi scoase la concurs pentru utilizatorii contului de Twitter al producătorului american. Pentru a intra în cursă, ei trebuie să răspundă la întrebările postate pe respectiva rețea de socializare și să-și spună părerea în legătură cu invenția Heinz. Totul, pânâ în 28 ianuarie.
În toamna anului 2018, Heinz a deschis un fond în valoare de 100.000 de dolari, prin intermediul căruia compania intenționa să investească în tehnologii inovatoare din domeniul industriei alimentare.
Citește și Dieta milionarilor. Cum slăbesc oamenii cu mulți bani
Înainte de Heinz, o tentativă similară de a combina forma de icre cu diferite alte gusturi a făcut Carlsberg. În vara anului trecut, fabricantul danez de bere a creat icre din bere pentru iubitorii fotbalului, folosind în acest scop tehnologia bucătăriei moleculare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.