În trei ani, firma Rothy’s - o combinație între numele lui Martin și porecla partenerului său, Stephen ”Hothy” - a apărut de nicăieri și a afișat câștiguri de 140 de milioane de dolari. Un succes datorat, într-o oarecare măsură, operațiunilor de marketing de pe rețele de socializare.
Printre altele, Meghan Markle, Ducesa de Sussex, este una dintre admiratoarele și clientele acestui brand. Jurnaliștii au observat, spre exemplu, că soția prințului Harry a purtat balerini negri marca Rothy’s pe durata sarcinii. O pereche de astfel de încălțări costă 145 de dolari.
Care este secretul acestui succes? O adaptare inteligentă la cerințele și preferințele cumpărătorilor, la obiceiurile lor. Nu toate femeile poartă tocuri de dimineața până seară, iar pantofii de la Rothy’s mizează pe comoditate și pe respect față de mediul înconjurător.
Citește și Dorința de a arăta mai bine i-a adus 1 miliard de dolari
Rothy’s este inclusiv pe gustul investitorilor. Recent, compania a atras 42 de milioane de dolari de la investitori, printre care Lightspeed Venture Partners și banca Goldman Sachs. Acum, afacerea este estimată la 700 milioane de dolari, din care 500 de dolari sunt deținuți de cei doi parteneri de afaceri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.