Nu se știe precis cu cât a cumpărat Isaacman avionul, dar prețul acestui model variază între 2,5 milioane de dolari (mai puțin decât un Bugatti Chiron) și 4,65 milioane dolari
„Nu există nimic asemănător cu fiorul zborului unui avion militar. Dacă aveți experiență și bani, investiția merită fiecare cent ”, spune Steve Hinton, președintele Muzeului Aerian Planes of Fame din Chino.
Avioanele ”starter” cele mai bune, spune Hinton, includ avionul fabricat în fosta Cehoslovacie L-39C, care are un preț în jur de 300.000 de dolari. Sunt ieftin de întreținut, fiabile, ușor de obținut și sunt foarte distractive în zbor.
„Desigur, puteți merge până la ceva de genul F-4 Phantom complet reconstruit, care este de vânzare cu aproximativ 3 milioane de dolari”, adaugă HInton. „Dar acesta necesită o echipă tehnică necesară asistenței adecvate, de mecanici dedicați costul combustibilului pentru un zbor rapid costa 10.000 ”.
1974 MiG 21UM - 249.000 dolari
Credeți sau nu, înspăimântătorul Mikoyan-Gurevich MiG 21 construit în Rusia este încă folosit de forțele aeriene indiene și siriene, la peste 65 de ani de la primul său zbor din iunie 1955. Cu peste 11.500 avioane construite, este cel mai produs jet supersonic în istoria aviației.
A fost, și este încă, incredibil de rapid, cu o viteză maximă de 2236 km/h și o rată de urcare de 770 de metri pe secundă.
1960 North-American F-86F Skyblazer - 250.000 dolari
Odată a făcut parte din echipa de acrobații aeronautice US Air Force Europe Skyblazers, a zburat prima dată în 1952. Înainte ca Skyblazers să se desființeze în '62, avionul a fost vândut Forței Aeriene Fuerza Aerea Argentina, unde a zburat aproape trei decenii.
1983 Aero L-39C Albatros - 345.000 dolari
Acreditat ca fiind cel mai utilizat avion de antrenament din lume, în zilele noastre Aero L-39 Albatros cu două locuri construit în Cehia este o alegere de top.
Citește și: Singurul portavion rusesc revine în forță. Ce dotări va avea
1960 Douglas A-4C Skyhawk - 1,3 milioane de dolari
Poreclit „Scooterul”, legendarul A-4C Skyhawk a fost unul dintre cele mai mici și mai ușoare avioane de atac. Conceput pentru a fi catapultat de pe portavioane și pentru a provoca haos în Vietnam, ar putea abura la o viteză maximă de 1078 km/h la nivelul mării, datorită turboventilatorului Wright J65-W-16A.
1959 McDonnell Douglas F-4H-1F - 2,95 milioane de dolari
McDonnell-Douglas a construit peste 5.100 de avioane Phantom F-4 între 1959 și 1969, dar acesta este, fără îndoială, unul dintre cele mai faimoase. În 1961, a făcut parte din echipa care a vrut să stabilească recordul de viteză la mică altitudine, a Marinei.
MiG-29 - puteți beneficia și de un test-flight înainte de a-l cumpăra
Avionul promite până la 9G, împreună cu o serie de manevre acrobatice incredibile. Toate acestea într-un avion de luptă rusesc supersonic MiG-29 Fulcrum din timpul Războiului Rece. Înființată în 2004, www.migflug.com, cu sediul în Zurich, compania MiGFlug a oferit zboruri celor care sunt în căutare de adrenalină într-un MiG-29, de la baza aeriană SOKOL de lângă Nijni Novgorod din Rusia. Vă va costa aproximativ 17.000 de dolari pentru un zbor de 45 de minute, unde veți experimenta o decolare completă afterburner, veți deveni supersonic și vă vor permite chiar să încercați comenzile. Oferă chiar și un zbor „Edge of Space” în care MiG urcă altitudinea de 56 de kilometri pentru a vedea curbura pământului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.