Potrivit sursei citate, finalizarea acestui tronson va pune la dispoziţie cea de a doua legătură între Ungaria şi Transilvania, după autostrada M43, care este legată de autostrada A1 (Bucureşti - Nădlac).
Tăriceanul avertizează: Proiectele de dezvoltare, în pericol
Autorităţile ungare subliniază că începând din 2010 au fost construiţi 500 de kilometri de autostradă, printre care şi prima conexiune cu România. Începând din 2010 şi până la finele lui 2019 au fost cheltuiţi 755 miliarde forinţi pentru modernizarea a 6.000 de kilometri de drumuri.
Obiectivul strategic al Ministerului ungar al Inovaţiei şi Tehnologiei este ca toate localităţile ungare să aibă acces în maximum 30 de minute la un drum cu două benzi de mers pe sens. La lansarea acestui obiectiv, în 2016, mai puţin de jumătate dintre localităţile din Ungaria îndeplineau această cerinţă, însă la finele lui 2020 ponderea va ajunge la două treimi din localităţi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.