Potrivit unui comunicat al CNAIR, antreprenorul este Asocierea Trameco SA - Vahostav SK, a.s. - Drumuri Bihor SA - Drum Asfalt SRL - East Water Drillings SRL, iar valoarea contractului este de 326,515 milioane de lei, fără TVA (aproximativ 69 de milioane de euro). Termenul contractual pentru proiectare este de 6 luni, iar cel pentru execuţie este de 18 de luni.
Proiectul va fi finanţat din fonduri europene nerambursabile. Perioada de garanţie a lucrărilor efectuate a fost stabilită la 10 ani.
Subsecţiunea 3C2 (Chiribiş - Biharia) se întinde între km 30+550 şi km 59+100 (28,55 km), începe în zona localităţii Sînlazar (intersecţia cu drumul naţional DN 19E) şi tranzitează o zonă de câmpie, între localităţile Mişca şi Chislaz, unde DN 19E (Chiribiş - Salard - Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km.
Citește și Autostrada Sebeş - Turda. CNAIR, avertisment pentru constructori
Traseul continuă la sud de localitatea Pocluşa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19E, între localităţile Sarsig şi Hăuceşti şi intersectează DJ 767 (Tiglead - DN 19E), la km 39+950. La km 40+980, traseul autostrăzii trece prin aria protejată Fegernic, pe o lungime de aproximativ 100 de metri, iar la km 41+319 intersectează DC 42. Traseul autostrăzii ocoleşte la nord localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local situat la sud de localitatea Sălard.
În continuare, traseul autostrăzii se îndreaptă spre graniţa româno-ungară, intersectând DN 19E, la km 55+100, drum naţional ce va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.