Dăncilă a menţionat că pentru construcţia acestei autostrăzi în parteneriat public-privat a fost primită o solicitare din partea unei companii chinezo-turce.
"Autostrada Comarnic - Braşov este în parteneriat public-privat, am avut solicitare din partea unei societăţi chinezo-turce, eu am hotărât, împreună cu colegii mei, să scoatem din parteneriat public-privat, iar în prima şedinţă de CSAT această autostradă să devină de importanţă naţională sau de infrastructură critică, astfel încât să putem să putem să demarăm cât mai repede lucrările pentru această autostradă. Pentru că procedurile sunt, ştiţi foarte bine, birocraţia este destul de mare, procedurile sunt complicate, la noi s-a format această instituţie a contestaţiilor şi pentru a trece de toate aceste obstacole cred că soluţia este ca această autostradă să devină de importanţă naţională, astfel încât să începem construcţia cât mai repede, din fonduri guvernamentale", a spus ea.
Autostrada Sudului şi podul peste Dunăre. Ce spune ministrul Transporturilor
Întrebată când ar putea începe construcţia autostrăzii, premierul a arătat că va face o evaluare după momentului votului din CSAT.
Viorica Dăncilă a participat, duminică, alături de Eugen Teodorovici, preşedintele executiv al PSD, şi Mihai Fifor, secretarul general al PSD, la Comitetul Executiv Judeţean al PSD Prahova.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.