Cel mai mare producător mondial de centuri de siguranţă şi airbag-uri a informat că a accesat un credit reînnoibil automat (revolving), în valoare de 500 de milioane de dolari, pentru a-şi achita parţial datoria pe termen scurt.
General Motors și Ford luptă contra Covid-19. Produc echipamente medicale
Firma suedeză a precizat că a fost necesar să adopte măsuri din cauza numărului mare de fabrici închise la clienţi în ultimele zile şi estimează că 63 de fabrici europene ale clienţilor săi vor fi închise sau au fost deja.
"Pe fondul acestor evenimente, am adoptat măsuri de reducere a costurilor pentru a atenua impactul. Autoliv îşi va ajusta producţia în concordanţă cu evoluţia cererii şi nu poate fi exclusă suspendarea temporară a activităţii la fabricile Autoliv", se arată în comunicatul producătorului de componente auto, care concurează cu Joyson Safety Systems şi ZF TRW.
De asemenea, Autoliv a informat că nu este posibil în prezent să estimeze impactul operaţional şi financiar al epidemiei, dar ar putea probabil duce la efecte negative asupra operaţiunilor sale.
În 2019, Autoliv a renunţat la încă 800 de angajaţi şi a avertizat că reducerile de costuri vor continua.
Autoliv România este al doilea mare exportator din industria componentelor auto din ţară. Aproape 11.000 de români lucrează în fabricile Autoliv din Braşov, Sf Gheorghe, Lugoj, Reşiţa şi Oneşti. Compania produce centuri de siguranţă, chingă pentru centurile de siguranţă, generatoare de gaz pentru airbag, module de airbag, dar şi airbag-uri şi volane pentru clienţi precum BMW, Volkswagen, Renault, Ford sau Daimler.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.