Producția de la fabrica Audi din Bruxelles s-a oprit joi, iar uzina va rămâne inactivă până marți, a declarat luni, prin telefon un purtător de cuvânt al companiei. Audi a vândut anul trecut aproximativ 26.400 de mașini E-Tron, refuzând să comenteze livrările estimate în acest an.
Mirosul de ”mașină nouă” este de fapt un cocktail de carcinogeni
Audi, cel mai mare contribuabil al profitului Volkswagen AG, a trebuit să întârzie lansarea pe piață a E-Tron după prezentarea care a avut loc în septembrie 2018. Audi a rechemat primul model complet electric, anul trecut, din cauza riscului potențial de incendiu. Compania planuiește să adauge în producție versiunea E-Tron, în cursul acestui an, precum și un sedan performant numit E-Tron GT.
Fostul director executiv al BMW AG Markus Duesmann va prelua funcția de director executiv la Audi în aprilie pentru a accelera eforturile de restructurare și a încerca să restabilească avantajul tehnologic al mărcii. În noiembrie, compania a elaborat planurile de a reduce aproximativ 15% din forța de muncă din Germania până în 2025, ca parte a unei presiuni mai mari pentru ridicarea veniturilor cu 6 miliarde de euro (6,5 miliarde de dolari).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.