Publicitate
Memorandumul este condiționat de obținerea aprobării finale din partea Consiliului Concurenței.
Parteneriatul dintre Petrom și Auchan Retail România a fost inițiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 stații Petrom.
Magazinele MyAuchan din stațiile Petrom oferă o gamă variată de până la 3.000 de produse, de la alimente premium, incluzând produse gata preparate, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe și legume, brutărie, lactate) și alte produse de băcănie, până la produse non-alimentare, inclusiv cosmetice, produse pentru bebeluși și accesorii auto. Varietatea gamei depinde de mărimea stației Petrom.
"Rezultatele de până acum sunt încurajatoare și suntem bucuroși să negociem extinderea parteneriatului și să avem mai multe magazine de proximitate MyAuchan în stațiile noastre Petrom. Aceastăasociereîși propune să adauge și mai multă substanță promisiunii brandului Petrom; magazinele MyAuchan completând perfect beneficiile clasice ale Petrom: carburanți de calitate la prețuri accesibile și stații oricând în drumul clienților. Prin acest parteneriat, clienții își vor putea face cumpărăturile din supermarket, fără grija prețurilor, iar rețeaua de stații Petrom va putea să îmbunătățească experiența oferită consumatorilor", a precizat Radu Căprău, membru al directoratului OMV Petrom responsabil de Downstream Oil.
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și o rețea de magazine MyAuchan. Portofoliul Auchan însumează peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, cu circa 10.000 de angajaţi și o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de Euro.
Citește și: Liberty Center extinde portofoliul de magazine cu un supermarket Auchan
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.