Spaţiile pentru pasageri, bagaje şi rezervoarele sunt integrate în aripi. Proiectanţii promit un consum cu 20 la sută mai mic decât al celui mai eficient avion convenţional din prezent, Airbus A350.
În ciuda formei neobişnuite, marimea este similară cu cea a avioanelor care zboară în prezent, aşa că poate folosi aeroporturile existente. Un prototip la scară redusă ar urma să fie prezentat şi testat în toamnă.
Specialiștii spun că acest prototip este mai performant ca majoritatea avioanelor de linie și că va fi folosit în curând de toate companiile aeriene.
Avion american fără pilot, interceptat de ruși. Proiectul secret MQ9
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.