„Vom continua să facem (motoare pe benzină) atâta timp cât avem voie să le fabricăm. Întotdeauna va exista cerere, chiar dacă această cerere va scădea”, a spus Lawrence Stroll.
Producătorul a amânat lansarea primului său vehicul 100% electric cu baterie pentru anul 2026, deși ținta inițială a fost 2025. Iar primele livrări vor începe, probabil, în 2027. Șeful și-a exprimat și intenția de a investi mai mult în vehicule hibride plug-in, despre care crede că vor juca un rol mai mare decât s-a anticipat până acum.
Schimbări de personal
Luna trecută, Aston Martin a anunțat cooptarea în echipă a CEO-ul de la Bentley, Adrian Hallmark, care va deveni noul director general. Până în octombrie îl va înlocui pe Amedeo Felisa, care a sosit în 2022 de la Ferrari.
În 2023, Aston Martin și-a înjumătățit pierderile grație dezvoltării vehiculelor personalizate și prețurilor „record”. Cifra de afaceri a constructorului britanic a crescut cu 18% de la an la an, la 1,6 miliarde de lire sterline. Salvat de la faliment la începutul anului 2020 de miliardarul canadian Lawrence Stroll, care a devenit președinte executiv, brandul caută acum să evolueze și mai mult către lux, chiar dacă încetinește trecerea spre electrificare.
Citește și Kia pune accent pe modelele hibride
Citește și Renault valorează mai mult la bursă decât rivalul Nissan
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.