Astfel, începând din iulie 2020, acest parteneriat va permite oaspeţilor Accor să beneficieze de cel mai înalt nivel de îngrijire, cu ajutorul soluţiilor medicale experte ale AXA Partners, entitatea internaţională AXA specializată în servicii de asistenţă, asigurări de călătorie şi protecţie credit.
În primul rând, oaspeţii Accor vor beneficia de cele mai recente progrese ale AXA în domeniul telemedicinei prin acces gratuit la teleconsultările medicale. Oaspeţii vor avea, de asemenea, acces la reţelele medicale extinse ale AXA cu zeci de mii de profesionişti medicali verificaţi. Acest lucru va permite hotelurilor să facă cele mai relevante recomandări oaspeţilor lor (de exemplu, limbă, specialitate etc.) în cele 110 destinaţii în care este prezent Accor.
Accor se pregăteşte pentru revenirea post COVID-19, iar acest serviciu medical unic completează planul său de recuperare globală. El face parte din protocoalele îmbunătăţite de sănătate şi prevenire pe care Accor le-a pus în practică în special prin eticheta sa de Curăţenie ALLSAFE, în anticiparea redeschiderii progresive a hotelurile sale din diferite regiuni.
Citește și Celebrul Orient Express va trece din nou prin Gara de Nord
Pentru AXA, această alianţă este un prilej unic de a-şi consolida strategia de transformare a clienţilor în parteneri, care îşi propune să ofere beneficiarilor săi servicii inovatoare, mai ales în domeniul sănătăţii, unul dintre domeniile de creştere din planul său, Ambition 2020.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.