"Consumatorii vor putea obţine în continuare informaţiile care le sunt necesare, la call center - Telverde 0800 82 56 27, pe toată durata programului de lucru al Serviciului Relaţii cu Publicul. De asemenea, aceştia pot adresa petiţii pe site-ul www.asfromania.ro prin intermediul formularului online de Depunere Petiţie/Reclamaţie/Sesizare, potrivit unui comunicat remis vineri Agerpres.
O nouă pensie pentru români. ASF lucrează deja la normele de aplicare
După data de 31 martie 2020, urmează să fie adoptate noi decizii privind activitatea de relaţii cu publicul, în funcţie de evoluţia situaţiei, acestea urmând să fie comunicate în timp util.
ASF este autoritatea naţională, înfiinţată în anul 2013 prin OUG 93/2012 aprobată prin Legea 113/2013, pentru reglementarea şi supravegherea pieţelor asigurărilor, a pensiilor private, precum şi a pieţei de capital.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.