În cadrul emisiunii DC NEWS – TOTUL DESPRE BANI, au fost puse în discuție efectele retururilor din mediul online în raport direct cu efectul asupra comercianților care urmăresc să respecte o politică rapidă și intuitivă în ceea ce privește metodologia retururilor.
Arthur Rădulescu, fondator & CEO MerchantPro susține că ,,Retururile nu trebuie privite de comerciant neapărat ca pe o problemă, ele de multe ori se pot transforma într-o componentă a strategiei de marketing [...], data viitoare clientul se va întoarce cu mai mare încredere.’’
Cristian Pelivan – Executive Director ARMO, adaugă faptul că industria de livrări atinge praguri performante în ceea ce privește randamentul.
‘’Timp de așteptare cum au românii nu prea mai găsești în Europa, serviciile de curierat sunt atât de performante la noi încât [...] comanda vine în 1-2 zile lucrătoare, pe când în restul Europei avem noroc dacă în 1-2 zile comerciantul pune comanda de curier.’’
Românul obișnuit, consumator de produse comercializate în online are să aștepte un minimum de 24h până când acestea îi ajung în fața casei, fenomen întâlnit în orașele dezvoltate precum București datoriă infrastructurii sistemelor industriei de curierat.
Arthur Rădulescu adaugă ‘’se practică și livrarea în aceeași zi într-un interval de 1-2h cu bicicleta, scutere sau motociclete prin sistemele de food delivery.’’
Retururile din e-commerce pot funcționa ca elemente cruciale în tactici de marketing pentru comercianți, în timp ce sectorul de livrări din România, înregistrând creșteri semnificative în rapoartele economice, oferă servicii rapide și fiabile, consolidând încrederea și loialitatea consumatorilor.
VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.