ARIR adoptă o nouă identitate vizuală aliniată cu strategia de dezvoltare, în parteneriat cu Brandocracy

DCBusiness Team |
Data publicării:

ARIR, promotorul conceptului de Relaţia cu Investitorii (Investor Relations sau IR) în România, anunță noua identitate vizuală, ca urmare a procesului de rebranding și poziționare, demarat la finele anului trecut în parteneriat cu echipa de consultanți Brandocracy.

Noul nume care va fi utilizat este ”Asociaţia Română pentru Relaţia cu Investitorii”. ARIR este prima platformă de educare, interacțiune, advocacy în domeniul Investor Relations din România care aduce în piață standarde validate la nivel mondial, pentru companiile listate și interesate de listare la bursă. Prin noua poziționare, ARIR își consolidează comunitatea în relația cu autoritățile relevante pentru piața de capital, precum și implicarea în dezvoltarea pieței.

“În primii trei ani de activitate, ARIR a făcut posibilă recunoașterea profesiilor de specialist și director în Relația cu Investitorii. Sprijinim dezvoltarea continuă a profesioniștilor în domeniu și în același timp a pieței de capital prin o mai bună vizibilitate a companiilor listate la bursă. Prin noua poziționare asumată, urmăm dezvoltarea firească a comunității noastre, care s-a triplat de la înființare și se apropie de 40 de membri, în principal companii listate pe Piața Principală a BVB”, a explicat Daniela Șerban, Președintele Consiliului Director ARIR.

Pentru a facilita demersurile necesare construcției de brand și elaborării strategiei de marketing, echipa Brandocracy a privit ARIR ca pe o companie de tip startup, ale cărei avantaje competitive trebuie evidențiate unui public de nișă: companiile listate sau care aspiră să se listeze la bursă.

”Provocările generate de creșterea rapidă a ARIR au condus la nevoia de a adapta gradual valorile antreprenoriale și abordarea din primii ani de existență. Era necesară clarificarea direcțiilor de acțiune, astfel încât schimbările ce urmează a fi implementate să asigure fructificarea oportunităților induse de dimensiunea și de componența actuală a asociației, respectiv de factorii externi care au influență asupra activității și să conducă la un management mai eficient al resurselor existente. Astfel, repoziționarea și rebrandingul asociației, în concordanță cu obiectivele sale pe termen mediu și lung, vor asigura claritate, relevanță, notorietate și o utilizare mai eficientă și creativă a resurselor”, a declarat Anca Rarău, fondator Brandocracy, coordonatorul echipei de experți care au realizat strategia de repoziționare.

 

Fondată în noiembrie 2018 la inițiativa Danielei Șerban, cu Bursa de Valori București printre membrii fondatori, ARIR a devenit rapid una dintre cele mai active comunități a pieței de capital, interesul emitenților de a fi parte din comunitate a crescut an de an. În plus, prin VEKTOR, indicatorul comunicării cu investitorii pentru companiile listate la bursă, publicat în cadrul website-ului BVB, ARIR a introdus un instrument de evaluare unic prin care măsoară calitatea comunicării cu investitorii încă din 2019 pentru companiile listate din Piața Principală și pentru prima dată anul acest pentru companiile din BET AeRO.

Analiza complexă realizată de echipa de profesioniști Brandocracy a indicat faptul că ARIR are profilul și atributele unui ”lider suport” care înțelege și își ghidează membrii, mizează pe relațiile construite cu aceștia și pe experiențele pe care le creează în și pentru comunitate. ARIR măsoară nevoile și așteptările membrilor prin studii periodice, pentru a asigura actualitatea, calitatea, relevanța, subiectelor în care se implică, respectiv a proiectelor realizate. Premisele analizei au condus experții de la Brandocracy la identificarea unui set puternic de valori care corespund brandului ARIR: Încredere, Etică, Transparență, Implicare,  Învățare continuă, Perseverență și Proactivitate.

Rebrandingul ARIR  a fost perceput de experții Brandocracy ca parte integrantă din strategia de dezvoltare asumată de boardul asociației. Procesul de rebranding a fost gândit să asigure firul roșu, pentru toate activitățile online și offline ale asociației.

Noul logo al asociației este reprezentat de un cerc construit din puncte în jurul literelor IR ce simbolizează unitate, dar și diversitate, echilibru și stabilitate, toate în conexiune cu Relația cu Investitorii. Punctele pot fi privite pe de o parte ca subiecte pe agenda de advocacy, ca argumente pentru a susține interesele comunității, ca și conexiuni pentru interacțiuni între profesioniștii din comunitate sau, pe de altă parte, ca etape parcurse în procesul de educare a pieței.

Culorile alese pentru noua identitate vizuală au rezultat în baza analizei ADN-ului și arhetipului de brand: culoarea maro este asociată cu înțelepciunea, inteligența, expertiza,  influența, iar albastrul este culoarea încrederii, a adevărului, a responsabilității și a comunicării.

Logo-ul sonor unic, creat special pentru ARIR de către echipa Brandocracy, este parte integrată a noii identități a asociației, lansată luna aceasta în cadrul Forumului anual ARIR, cel mai important eveniment dedicat profesioniștilor în relația cu investitorii.

 

 

Despre ARIR

 

ARIR este promotorul conceptului de Relaţia cu Investitorii (Investor Relations – IR) în România și susține că prin respectarea unor standarde de transparență, guvernanţă corporativă și proactivitate în comunicarea cu investitorii companiile vor beneficia de plusvaloare, atrage mai uşor finanțare, avea reputație și încrederea necesară dezvoltării continue a afacerilor lor. A fost înființată în noiembrie 2018 la inițiativa Danielei Șerban și are ca membri companii listate, companii cu potențial de a deveni companii listate, administratori de fonduri, profesioniști în relația cu investitorii, precum și consultanți. Membrii fondatori sunt Bursa de Valori București (BVB), ALRO, Electromagnetica, Franklin Templeton Management – suc. București, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Teraplast, Transelectrica, Daniela Șerban, Tony Romani, în timp ce Electrica, OMV Petrom, Antibiotice, Purcari, Idea Bank, BRK Financial Group, Banca Transilvania, Transgaz, MedLife, Romcarbon, Farmaceutica REMEDIA, Autonom, IMPACT Developer & Contractor, 2Performant, One United Properties, Transport Trade Services, Patria Bank, Connections Consult, BRD - Groupe Société Générale și Rompetrol s-au alăturat ca Membri Asociați, INNOVA Project Consulting, ENVISIA, RTPR, eVote, Mazars și Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare ca Membri Afiliați.

 

Despre Brandocracy

 

Lansat în septembrie 2017, de către Anca Rarău, Brandocracy este un concept-platformă ce reunește profesioniști care asigură consultanță în construcția de brand, marketing strategic, identitate vizuală, customer experience și employer branding, pentru firme din diverse domenii de activitate, cu expunere națională și internațională. În spatele oricărui brand sunt oameni. Brandocracy este conceptul prin care sunt aduse împreună acele persoane, percepții și decizii care dau forță unui brand. În procesul de consultanță sunt integrate obiectivele de business cu cele de brand, iar strategia de marketing e construită având permanent în atenție cultura organizațională, un leadership autentic și experiența clienților. În portofoliul de clienți al Brandocracy se numără companii din domeniile: medical, IT, construcții, financiar, HoReCa, educație, turism, juridic, arhitectură, distribuție, producție materiale de construcții, cultural, media, precum și clienți individuali – pentru zona de personal branding.    

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Calculator schimb valutar

EUR
Azi 4.9759
Diferența -0.0007
Zi precendentă 4.9766
USD
Azi 4.7742
Diferența 0.0425
Zi precendentă 4.7317
Schimb
in
EUR flag1 EUR = 4.9759 RON
USD flag1 USD = 4.7742 RON
GBP flag1 GBP = 5.9774 RON
CHF flag1 CHF = 5.3721 RON
AUD flag1 AUD = 3.1018 RON
DKK flag1 DKK = 0.6672 RON
CAD flag1 CAD = 3.4124 RON
HUF flag1 HUF = 0.0121 RON
JPY flag1 JPY = 0.0309 RON
NOK flag1 NOK = 0.4302 RON
SEK flag1 SEK = 0.4306 RON
XAU flag1 XAU = 415.3204 RON
Monede Crypto
1 BTC = 472105.65RON
1 ETH = 15960.01RON
1 LTC = 482.24RON
1 XRP = 7.50RON
Indicatori financiari
IRCC:
3 luni: 5.99% p.a.
ROBOR:
3 luni: 5.75%
6 luni: 5.79%
12 luni: 5.83%
EURIBOR:
3 luni: -0.4770 %
6 luni: -0.3880 %
12 luni: -0.1270 %
Indici bursieri | Sursa: BVB
IndiceUltima valoareVariatie
BET17134.54-0.97%
BET-BK3177.98-1.36%
BET-EF923.66-0.61%
BET-FI60622.56-0.07%
BET-NG1213.18-0.53%
BET-TR37787.26-0.98%
BET-TRN36728.98-0.98%
BET-XT1471.96-0.91%
BET-XT-TR3191.04-0.91%
BET-XT-TRN3108.26-0.91%
BETAeRO910.86-1.18%
BETPlus2535.89-0.95%
RTL38053.05-0.66%

Opinii

Dumitru Chisăliță, președintele AEI
Profesorul Mircea Coșea / Foto: Crișan Andreescu

Donald Trump revine. Mircea Coşea: Ce se schimbă pentru România și economia europeană?

Donald Trump a fost ales din nou președinte în...

Adrian Negrescu, analist economic

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
Informațiile BVB sunt destinate exclusiv pentru folosința individuală a utilizatorului final și nu pentru a fi redistribuite, revândute sau folosite în scop comercial.
cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel