Apple nu s-a poziționat niciodată drept o companie care să trăiască din reclame, precum Google şi Facebook, dar chiar și așa a decis să crească semnificativ atenția pe care o acordă reclamelor, informează news.ro.
Asta deși compania Apple a pozat de multe ori drept un opozant al acestui model de business din cauza implicaţiilor avute asupra intimităţii utilizatorilor.
Cu toate acestea, gigantul american şi-ar fi fixat ca obiectiv, conform Bloomberg, creşterea semnificativă a veniturilor din reclame. Concret, de la 4 miliarde de dolari pe an, cifră care reprezintă venitul actual companiei, şefii Apple vor să ajungă la venituri anuale de două cifre numai din publicitate.
În acest scop, informează sursa citată, compania ar urma ca în curând să afişeze reclamele în propriile aplicaţii, aplicaţii care sunt deja instalate pe iPhone în momentul în care smartphone-ul este cumpărat.
Astfel, Maps, News, Books şi Podcasts sunt numai câteva dintre aplicaţiile în care Apple urmează să afişeze reclame. Acestea sunt acum testate intern, înainte de a fi implementate.
În Apple Maps, de exemplu, la fel ca la Google Maps, urmează ca reclamele să ia forma recomandărilor de restaurante, magazine etc. care să fie afişate în legătură cu căutările realizate de utilizator în cadrul aplicaţiei.
Tot ca urmare a acestui scop pe care și l-a propus, Apple ar lua în calcul inclusiv lansarea unei versiuni cu reclame a serviciului de streaming Apple TV+, urmând aceeaşi direcţie pe care vor să meargă, de exemplu, Netflix, Disney+ şi HBO Max.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.