Deși în unele intervale orare din această perioadă utilizatorii ar putea accesa pagina SEAP, operarea completă a aplicației nu este garantată.
Recomandări pentru ofertanți
În contextul acestei indisponibilități, ofertanții care au termene de răspuns la solicitările de clarificări în perioada menționată sunt sfătuiți să aplice prevederile articolului 63 din Normele metodologice aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (sau articolul 70 pentru H.G. nr. 394/2016). Acesta prevede că, în cazul în care transmiterea documentelor prin SEAP este imposibilă din motive tehnice, acestea pot fi trimise autorității contractante utilizând alte modalități de comunicare solicitate, în conformitate cu regulile de transmitere a datelor.
Ce presupune actualizarea SEAP
Lucrările de modernizare și optimizare a aplicației SEAP sunt esențiale pentru îmbunătățirea funcționalității platformei și pentru creșterea eficienței proceselor de achiziții publice. Aceste intervenții vizează asigurarea unui sistem mai performant, adaptat cerințelor utilizatorilor și contextului tehnologic actual.
Utilizatorii SEAP sunt îndemnați să ia măsurile necesare pentru a evita întârzierile cauzate de perioada de indisponibilitate a platformei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.