Legea Turismului nu aduce soluţii. Promovarea României este o chestiune pe care 17 asociaţii de profil din România au prezentat-o atât Guvernului cât şi Parlamentului, nu doar o dată, ci de zeci de ori, de sute de ori, şi prin documente, şi verbal. Cheia, din punctul nostru de vedere, este parteneriatul public-privat", a declarat luni preşedintele Eurolines, Dragoş Anastasiu, în cadrul unei conferinţe organizată luni la sediul Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR).
Acesta precizează că dacă vom lăsa promovarea României la Ministerul Turismului "probabil vom avea acelaşi succes ca în ultimii 30 de ani, că nu schimbăm nimic".
"Legea Turismului, deşi ne-o dorim, deşi poate să aibă o semnificaţie, în forma actuală nu are, eu personal îmi doresc foarte mult ca în Parlament să se aducă modificările necesare", a afirmat omul de afaceri.
Citește și:Oferte de vacanțe reduse și cu 54%, la Târgul de Turism
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.