22 trenuri directe (11 tur/11 retur) şi ramurile aferente care pornesc din principalele oraşe vor avea ca destinaţie Constanţa/ Mangalia şi retur. Numai 6 dintre acestea (3 tur/3 reutr) nu vor tranzita Bucureştiul”, se arată în comunicat.
În plus, 32 de trenuri (16 tur/16 retur) vor asigura legătura Capitalei cu litoralul şi retur, 14 din ele (7 tur/7 retur) ajungând până la Mangalia şi retur, restul oprindu-se la Constanţa. Durata de parcurs între Bucureşti şi Constanţa, pentru trenurile IR fără oprire, este de 1 oră şi 58 de minute.
Totodată, 2 trenuri directe (1 tur/1 retur) vor asigura zilnic legătura Bucureşti Nord – Tulcea Oraş şi retur, pentru a facilita accesul turiştilor la Delta Dunării.
De asemenea, în fiecare zi, 4 trenuri (2 tur/2 retur) vor continua să circule între Medgidia şi Tulcea.
Singurul oraș din România cu tren de mare viteză. Infrastructură europeană
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.