În cei 116 de kilometri intră și cei 43 de kilometri rămași din 2018. Întrebat câți kilometri de autostradă are România în prezent, șeful CNAIR a spus că, până la sfârșitul acestui an vor fi 807 kilometri și că până în 2020 se va ajunge la 1024 de kilometri. România ar avea nevoie de aproximativ 2500 de kilometri, de la est la vest și de la sud la nord. La un ritm de dare în exploatare de 100 km pe an, în 2035 vom avea cei 2500 de kilometri.
Referindu-se la problemele și piedicile cu care se confruntă CNAIR în derularea tuturor proiectelor, Neaga a indicat mai multe momente. Pe șantier, dacă interesul constructorului este de a termina cât mai repede, pentru a lua altă lucrare, consultantul are interesul să tragă se timp.
Problema utilităților. ”Durează prea mult până se obține un aviz de la proprietarul de utilități”, a spus șeful CNAIR, subliniind că nu se respectă termenele legale. Dar, a adăugat el, încet-încet, am ”început să ne împrietenim și cu proprietarii de utilități”.
Forța de muncă. Oamenii nu vor să vină, dar această chestiune ar putea fi rezolvată prin importul de forță de muncă. În plus, a explodat prețul materialelor de construcții.
Narcis Ștefan Neagă a anunțat, de asemenea, că se intenționează achiziționarea de către CNAIR a unui pachet majoritar de acțiuni de la o companie aflată în insolvență. O firmă de nivel mediu, care să dețină active, utilaje, oameni. Decizia urmează să fie formalizată, urmând ca în ianuarie să fie trimise invitațiile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.