Publicitate
Mulți oameni au trecut de la faza de începători la învățarea industriei într-un ritm foarte repid. Din punct de vedere istoric, multe dintre cele mai inovatoare industrii care suportă un anumit nivel de risc atrag un grup demografic mai tânăr. Această industrie nu este diferită și mulți dintre nou veniții care lansează proiecte în spațiul de utilizare a acestei tehnologii sunt la sfârșitul adolescenței sau la începutul anilor 20. Unul dintre cei mai tineri antreprenori care și-a lansat propria monedă „Y Coin” cu scopul de a stabili un șablon cu privire la modul de a democratiza luarea deciziilor la lansarea unei monede sau a unui proiect este Youssof Altoukhi, scrie Forbes.
Începuturi timpurii
Youssof a crescut la Londra, Marea Britanie și, având în vedere vârsta sa fragedă, a avut un număr surprinzător de incursiuni în lumea antreprenoriatului. Prima a implicat vânzarea de produse prietenilor săi din școală. A primit cadou o imprimantă 3-D când era în clasele primare și a învățat cum să creeze produse personalizate. El a decis că va crea huse de telefon personalizate pentru prieteni și, deși au existat câteva erori, a creat în cele din urmă o carcasă pe care oamenii să o cumpere. Apoi a creat un web site prin care cei interesați puteau comanda. Nu au existat multe comenzi, dar s-a dovedit a fi o experiență valoroasă în lumea afacerilor online.
Următoarea sa idee de afaceri a fost într-o zonă în care avea un interes autentic și în care revindea adidași și îmbrăcăminte în ediție limitată. El a creat un cont Instagram, precum și un site web și a cumpărat marfă. Cu toate acestea, cererea a fost limitată și, mai mult decât atât, s-a lovit și de frauda de pe internet. A optat pentru promovarea marketingului prin colaborarea cu influenceri. Cu toate acestea, un moment de cotitură a venit pentru adolescent atunci când a făcut publicitate companiei sale pe Google Maps, lucru pe care niciunul dintre concurenții săi nu o făcea în acel moment, deoarece se concentrau pe alte platforme de socializare. Odată ce a adăugat magazinul, a obținut o creștere imediată a traficului care a dus ulterior la vânzări. El a condus această afacere puțin peste un an înainte de a-și da seama că partea logistică, de depozitare, alături de angajamentele școlare și alte angajamente, era prea mare.
Ce se întâmplă cu milionul de bitcoini ai miliardarului Mircea Popescu, mort în Costa Rica
Intrarea în investiții
Dorind să exploreze ceva mai pasiv care să nu implice elementele fizice care vin odată cu vânzarea unui produs, Youssof a început să caute mai profund în investițiile în piața de valori. El a creat un cont de tranzacționare practică pentru a câștiga ceva experiență. După ce a încercat acest lucru, a început să investească niște bani în bursă la vârsta de 10 ani. În 2016 s-a întâlnit cu piața criptomonedelor. A făcut câteva cercetări pentru a înțelege fundamentele Bitcoin. El a investit în unele dintre aceste monede în 2017 iar în 2018 a cumpărat mai multe dispozitive de minerit ASIC pentru a extrage Bitcoin și diverse alte criptomonede. Totul a dat roade la sfârșitul anului 2020 și începutul lui 2021, când piața criptomonedelor a decolat. Având o bază bună și investind în monede profitabile, a obținut un profit semnificativ. Cu toate acestea, a apărut o ceva cu care nu se simțea pe deplin confortabil, așa că a decis să analizeze lansarea propriei sale monede.
Lansarea Y Coin
Problema găsită de Youssof cu multe monede nou lansate a fost că modelul de guvernanță nu era democratic. În esență, dacă ai avea un scenariu în care o persoană cu 1 milion de jetoane votează nu și 100 de persoane cu 1000 de jetoane votează da, atunci ai putea avea un scenariu în care activul în care investisei este foarte diferit și ai avut o influență foarte mică sau deloc în procesul de luare a deciziilor. El a simțit că o structură mai bună ar încuraja mai mulți nou-veniți în spațiu, deoarece ar simți că au un cuvânt de spus în ceea ce privește evoluția banilor în proiectul, mai degrabă decât să le vadă ca pe o investiție riscantă.
Elon Musk, criticat că o dă la întors. Consternare în rândul investitorilor
În lumina acestui fapt, Youssof a recrutat o echipă și a dezvoltat Y Coin ($ YCO), care este o monedă de transfer și plată utilizând un model de guvernanță democratică. Va fi o monedă comunitară în care fiecare are păreri egale indiferent de cât deține. Acest model nu va favoriza pe cei bogați și va face mai puțin probabil ca comportamentul „balenelor” să apară. Aplicația „Y Hub” va fi lansată pe iOS, Android și Desktop la sfârșitul lunii septembrie 2021. În plus față de guvernarea democratică, vor exista transferuri gratuite fără taxe către utilizatorii care trimit tranzacții prin intermediul aplicației. Aceștia intenționează să utilizeze adrese de portofel mai simple, unde puteți face referire la numele de utilizator ale persoanelor, înlăturând toate lucrurile inutile care apar în alte aplicații, iar comunitatea va putea, de asemenea, să câștige monedă Y suplimentară urmărind reclame din aplicație. În cele din urmă, obiectivul nu este doar crearea unei alte monede, ci o comunitate în care oamenii să poată avea o experiență perfectă și să fie motivați să se angajeze continuu cu platforma.
Este un proiect foarte ambițios pentru cineva atât de tânăr, dar Youssof este pasionat de schimbare, antreprenoriat și capacitatea cripto de a schimba lumea dacă se face corect.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.