Femeile antreprenor câștigă tot mai mult teren în ecommerce: peste 20% dintre afacerile din eMAG Marketplace sunt conduse de femei, iar vânzările acestora au crescut cu 21% în 2024 față de anul precedent. În plus, o treime dintre aceste companii au trecut granițele, exportând produse în Bulgaria și Ungaria prin programul Cross-border.
„Contrar stereotipurilor din societate, femeile antreprenor sunt active în toate segmentele de retail și contribuie semnificativ la dezvoltarea comerțului online și a economiei digitale. Femeile folosesc cu succes tehnologia și instrumentele eMAG Marketplace pentru scalarea rapidă a businessurilor, atât la nivel local, cât și cross-border. Continuăm să investim în soluții digitale și inițiative menite să sprijine antreprenorii să își crească afacerile la nivel regional, consolidând astfel un mediu de business dinamic care se adresează unei populații de 35 de milioane de oameni”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG pentru România, Bulgaria și Ungaria.
Antreprenoarele sunt prezente în toate industriile, de la Casă și Grădină la Auto & IT
Companiile conduse de femei sunt prezente în toate categoriile majore din eMAG Marketplace. Cele mai multe dintre acestea vând produse din categoriile Casă și Grădină (25%) și Consumabile (21%), urmate de Fashion (17%) și Media & Jucării (14%). Totodată, 12% dintre businessuri sunt active în categoria Electro-IT, iar 10% în Auto & Travel, reflectând diversitatea domeniilor în care femeile dezvoltă afaceri și valorifică oportunitățile din comerțul online.
Expansiunea regională este un pas firesc pentru multe dintre aceste afaceri: o treime dintre ele vând deja în Bulgaria și Ungaria, generând o creștere suplimentară a veniturilor, de până la 37%. În plus, aproape 60% dintre aceste companii au participat la campaniile eMAG, obținând vânzări de până la patru ori mai mari pentru produsele promovate.
Femeile antreprenor accesează și celelalte programe din eMAG Marketplace, care contribuie la eficientizarea operațiunilor și creșterea vizibilității. Programul Fulfilment by eMAG preia întreaga logistică, permițând sellerilor să se concentreze pe dezvoltarea businessului. eMAG Ads ajută la creșterea vizibilității produselor cu peste 40%, iar prin programul Genius, sellerii pot ajunge la o bază de peste 1,5 milioane de clienți, ceea ce contribuie la o rată mai mare de conversie și vânzări sporite.
Despre eMAG
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al sectorului de comerț online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de finantare din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.