Salesforce are planuri complexe în această direcție: companie vrea să formeze o imagine unitară a modului în care trebuie să se dezvolte proiectele de inteligență artificială, bazându-se pe normele legislativă și de etică, dar și pe tendințele politice.
Această mișcare a celor de la Salesforce intervine în condițiile în care, în Silicon Valey continuă discuțiile legate de modul în care companiile trebuie să folosească inteligența artificială. Colaborarea marilor firme de IT cu autoritățile statului au generat ample proteste la Google, Microsoft, dar și în alte companii. Indignarea oamenilor este legată de faptul că multe dintre realizările respectivelor întreprinderi pun în pericol multe locuri de muncă.
Citește și Primul parc tematic de inteligență artificială, deschis lângă Beijing VIDEO
Printre altele, Salesforce a cumpărat anul acesta pentru 11 milioane de dolari fira Attic Labs, un editor de soluții open source de stocare a datelor, și 800 de milioane pentru Datorama, furnizor de IA aplicată la marketing. De asemenea, el a pus mâna pe Rebel, un furnizor de servicii de mesajerie interactivă. Obiectivul Saleforce este de a reuși să integreze unele în altele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.