"Vrei să faci parte din echipa Poliției Române? Scoatem la concurs 2.212 posturi de agenți și ofițeri de poliție, precum și de personal contractual, prin încadrare directă, din sursă externă.
Informații complete cu privire la posturile existente, programul înscrierilor, condițiile de participare, documentele necesare și modalitățile de desfășurare a concursurilor se regăsesc pe site-ul oficial al Poliției Române, secțiunea Carieră – Posturi scoase la concurs: aici. SUCCES TUTUROR CANDIDAȚILOR!", transmit cei de la Poliţia Română.
Citeşte şi: Angajări la SRI. Ce posturi sunt scoase la concurs şi care sunt condiţiile
Serviciul Român de Informaţii face angajări. Iată ce posturi sunt scoase la concurs de către SRI:
Administrator infrastructuri de comunicaţii (network engineer)
Nivel carieră: junior (1 - 2 ani)
Adresa jobului: nivel naţional
Limba engleză: cel puţin nivel mediu
Cerinţele postului:
• absolvent de studii superioare în domenii tehnice, preferabil profil tehnic în ştiinţe exacte (matematică,
informatică), ştiinţe inginereşti (calculatoare şi tehnologia informaţiei, electronică şi telecomunicaţii,
inginerie electrică, ingineria sistemelor) sau ştiinţe economice - specializări tehnice (cibernetică, statistică
şi informatică economică);
• competenţe:
o cunoştinţe TCP/IP, ISO/OSI;
o cunoştinţe despre protocoalele utilizate în reţelele de comunicaţii (IP, VLAN, VoIP, STP, RSTP,
SNMP, LACP, OSPF, BGP);
o cunoştinţe de bază despre tehnologiile în domeniul security (Firewall, IPSec, SSL VPN, PKI);
o cunoştinţe de bază privind utilizarea sistemelor de operare cu distribuţii de tip Linux;
o experienţa în configurarea echipamentelor multivendor reprezintă un avantaj (Cisco, Juniper, HP,
Fortinet etc.);
o cunoştinţe privind utilizarea limbajelor de programare (Python, Go etc.) utilizate pentru procese
de automatizare în reţelele de comunicaţii reprezintă un avantaj;
o certificări în domeniile Networking şi Security reprezintă un avantaj (CCNA, JNCIA, Comptia
Network+);
o competenţe organizatorice: abilităţi de comunicare şi colaborare, capacitatea de a planifica şi a
prioritiza sarcinile trasate, atenţie la detalii, munca în echipă.
Responsabilităţi:
• administrarea și configurarea echipamentelor de tip router, switch, firewall sau a unei diversităţi de
terminale operaţionalizate la nivelul infrastructurii IT&C;
• monitorizarea şi optimizarea performanţelor reţelei şi a serviciilor integrate;
• implementarea mecanismelor de securitate asupra reţelelor (Network Hardening);
• implementarea şi monitorizarea mecanismelor de log şi audit la nivelul echipamentelor;
• propunerea de soluţii tehnice şi implementarea unor noi arhitecturi hardware şi software pentru
infrastructurile de comunicaţii aflate în responsabilitate;
• activităţi de remediere (troubleshooting) prin diagnoză, configurări sau setări la nivelul
echipamentelor de comunicaţii.
Cum aplici?
CV şi scrisoare de intenţie pe [email protected]
Administrator infrastructuri software
Nivel carieră: junior (1 - 2 ani)
Adresa jobului: Bucureşti
Limba engleză, cel puţin nivel mediu
Cerinţele postului:
• absolvent de studii superioare în domenii tehnice, preferabil profil tehnic în ştiinţe exacte (matematică,
informatică), ştiinţe inginereşti (calculatoare şi tehnologia informaţiei, electronică şi telecomunicaţii,
inginerie electrică, ingineria sistemelor) sau ştiinţe economice - specializări tehnice (cibernetică, statistică
şi informatică economică);
• competenţe:
o cunoaşterea limbajului SQL;
o cunoştinţe privind utilizarea sistemelor de operare cu distribuţii de tip Linux;
o cunoştinţe privind arhitectura sistemelor de baze de date relaţionale (de preferat Oracle);
o abilităţi de monitorizare şi administrare a performanțelor bazelor de date şi aplicaţiilor;
o înţelegerea mecanismelor de backup şi restore;
o cunoştinţele privind mecanismele de securitate existente la nivelul bazelor de date şi al serverelor
de aplicaţii reprezintă un avantaj;
o cunoaşterea tehnologiei, a bunelor practici de administrare şi a arhitecturii soluţiilor software -
Wordpress, MySQL, Docker, Oracle E-Business Suite, Oracle APEX, Oracle Business Intelligence -
reprezintă un avantaj;
o competenţe organizatorice: abilităţi de comunicare şi colaborare, capacitatea de a planifica şi a
prioritiza sarcinile trasate, atenţie la detalii.
Responsabilităţi:
• instalarea, configurarea, migrarea şi upgrade-ul componentelor software de la nivelul bazelor de date
şi al serverelor de aplicaţii;
• dezvoltarea şi implementarea politicilor de backup şi restore, folosind RMAN, DataPump sau alte
tehnologii;
• monitorizarea şi îmbunătăţirea performanţelor bazelor de date, folosind Oracle Enterprise Manager
Grid Control 12c, SQL Developer, TOAD;
• dezvoltarea şi implementarea mecanismelor de securitate aferente bazelor de date şi serverelor de
aplicaţii, pentru controlul accesului şi protejarea datelor;
• implementarea mecanismelor de auditare de la nivelul serverelor de aplicaţii şi al bazelor de date;
• monitorizarea şi asigurarea disponibilității aplicaţiilor care rezidă în infrastructura software
administrată;
• propunerea şi implementarea unor noi arhitecturi software pentru bazele de date şi serverele de
aplicaţii aflate în responsabilitate;
• evaluarea şi planificarea cerinţelor pe parcursul proceselor de optimizare sau migrare a
componentelor software;
• activităţi de depanare (troubleshooting) prin configurări sau setări la nivelul bazelor de date şi al
serverelor de aplicaţii.
Cum aplici?
CV şi scrisoare de intenţie pe [email protected]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.