Direcția Regională a Finanțelor Publice (DRFP) din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) a publicat anunțul de recrutare pentru 307 de posturi vacante din București. Toate fac parte din aparatul propriu și din unitățile subordonate instituției publice.
Prin urmare, până la data de 1 martie 2023, cei care doresc să-și încerce norocul își pot depune dosarul la Registratura Direcției Regionale a Finanțelor Publice din București (strada prof. Dr. Dimitrie Gerota, nr. 13, sector 2), de luni până joi, în intervalul orar 8.30-16.30, iar vinerea între orele 8.30-14.00.
Potrivit anunțului postat pe site-ul instituției și care poate fi citit AICI, concursul constă în trei etape succesive, după cum urmează:
1. selecția dosarelor de înscriere;
2. proba scrisă;
3. interviul.
Proba scrisă a concursului va avea loc în zilele de 14, 15, 16 și 17 martie 2023, iar interviul în termen de maximum cinci zile de la data susținerii examenului scris. Cele două examinări vor fi susținute la adresa DRFP din București: str. Prof. Dr. Dimitrie Gerota, nr. 13, sector 2.
În privința documentelor candidaţii trebuie să prezinte, obligatoriu, următoarele acte:
a) formularul de înscriere;
b) curriculum vitae, modelul comun european (potrivit modelului astfel prevăzutînAnexa nr. 4);
c) copia actului de identitate;
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documentecareatestăefectuarea unor specializări şi perfecţionări;
e) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajatorpentruperioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitateastudiilorsolicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitareaprofesiei(modelul orientativ al adeverinței eliberată de angajator pentru perioadalucrată,care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor necesareocupăriifuncției publice este atașat la prezentul anunț).
f) copia adeverinței care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberatăcucelmult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familieal candidatului; adeverința trebuie să conțină, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitateaacestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.Pentrucandidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverințacareatestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrareîntr-ungrad de handicap, emis în condițiile legii;
g) cazierul judiciar.
Cei care doresc să se înscrie la concurs trebuie să știe că o pot face pentru următoarele poziții disponibile:
- inspector casier;
- referent casier;
- consilier;
- expert;
- auditor.
Condițiile de participare la concurs și actele necesare înscrierii dosarului sunt disponibile pe site-ul oficial al ANAF, în cadrul anunțului de recrutare postat la 10 februarie 2023. Totodată, în anexele acestuia regăsim tematica și bibliografia necesare pentru pregătirea candidaților.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.