Astfel, ANAF publică pe site-ul său două chestionare prin care dorește să afle care sunt doleanțele contribuabililor.
Unul dintre chestionare este legat de serviciilor oferite de ANAF telefonic.
“Pentru că apreciem experiența dumneavoastră, vă rugăam să transmiteți opinii și sugestii prin intermediul chestionarelor de mai jos, astfel încât serviciile pentru contribuabili oferite de ANAF, telefonice și electronice, să fie imbunătățite:
- pentru asistenta acordata telefonic prin CALL CENTER, dar si prin alte numere de telefon ale ANAF: https://www.anaf.ro/ServTeleChestionar/
- pentru serviciile electronice: https://www.anaf.ro/ChestionarServElec/
Multumim celor care ne ajuta sa devenim mai buni!”, scrie ANAF pe pagina proprie de Facebook.
ANAF încurajează contribuabilii să completeze chestionarele: ”Vă incurajăm să completați acest chestionar, dacă doriți să schimbați ceva în privința interacțiunii electronice cu ANAF, pentru că numai plângerile nu sunt suficiente niciodată.”
ANAF. Noile plafoane la care se înființează popririle pentru persoanele fizice și juridice
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.