Documentul, disponibil dând click aici, cuprinde informații generale pentru contribuabili în vederea accesării facilităților fiscale prevăzute de OUG nr. 107/2024, așa cum a fost modificată prin OUG nr. 112/2024.
Măsurile reglementate în actul normativ sus menționat se aplică pentru toate categoriile de debitori, cum ar fi:
persoane fizice;
persoane juridice, de drept public sau privat;
asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică;
persoane fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii liberale;
unităţi administrativ-teritoriale sau subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti ori instituţii publice, astfel cum sunt definite prin Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prin Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, după caz.
Debitorii care intenționează să beneficieze de anularea obligațiilor bugetare pot notifica organul fiscal cu privire la intenția lor, până cel mai târziu la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor și nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024, sub sancțiunea decăderii.
Mai multe informaţii pot fi obținute prin următoarele modalități:
• prin participarea la seminare web;
• telefonic, prin apelarea Call-center, la numărul 031.403.91.60;
• la structurile de asistenţă și oferire servicii contribuabili din cadrul unităţilor fiscale teritoriale;
• prin consultarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 107/2024, Ordonanței de urgență a Guvernului nr.112/2024 și Ordinului ministrului finanțelor nr. 5521/2024 .
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.