Într-un articol pe această temă, publicația americană National Interest notează, printre altele, că, în locul manșei și a altor elemente tradiționale de pilotare, MAGMA va fi echipat cu instrumente absolut inovatoare. De asemenea, va exista și un sistem nou de circulație a aerului, ceea ce va permite avionului să urce mai repede, să coboare cu mai multă ușurință, să se răsucească.
Potrivit sursei citată, o asemenea soluție de construcție este avantajoasă din mai multe motive. În primul rând, este mai ușor de realizat. În al doilea rând, face avionul mai sigur și, în al treilea rând, poate deveni ”absolut invizibil”.
Să uităm de F-35
La această tehnologie se lucrează încă din anii 2000, iar primele teste de zbor s-au desfășurat în 2017. Specialiștii publicației americane sunt de părare că MAGMA va schimba din rădăcini regulile jocului.
Citește și Avion de luptă "ultimul răcnet". Dotări de 1,9 miliarde de euro
În opinia lor, acest avion ”cu adevărat dintr-o nouă generație”, va trimite în trecut alte avioane, acum vedete, precum F-22 și F-35, ba chiar puternicele B-2, considerate, acum, avioanele viitorului. Noua schemă va permite crearea unor aparate de zbor aproape imposibil de detectat de sistemele de radar, cheltuind mult mai puțin.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.