Dior a pregătit minuțios o campanie de promovare a parfumului bărbătesc Sauvage, cuvântul în franceză însemnând sălbatic.
Reclama ajunsă în SUA, cuvântului Sauvage (Savage) i s-a dat tenta de barbar și necivilizat. De ce? Pentru că reclama include imagini cu un amerindian care dansează ritualic în timpul unui apus de soare, scenă care se petrece în deșertul Mojave.
Rasismul stă la baza roboților albi
Mulți au sărit ca arși când au văzut imaginea cu amerindianul dansând, dar în mod ipocrit ignoră faptul că marea majoritate a acestei populații este ținută în rezervații după ce au fost deposedați în mod abuziv de pământurile lor de însuși statul american în secolul al XVII-lea.
Și mai mult decât atât, faptul că personajul principal al acestei reclame și imaginea parfumului este Johnny Depp este trecută cu vederea. Mai mult, este trecută cu vederea și faptul că Depp a declarat în 2011 că are strămoși Cherokee.
Așadar, pentru că SUA are aceste probleme și nici nu știe să le gestioneze, reacționează disproporționat și ilogic, motiv pentru care casa Dior a fost nevoită să retragă reclama.
Dior Sauvage Parfum, 2019 - new commercial starring Johnny Depp ????????#DiorSauvage #JohnnyDepp pic.twitter.com/Stgz0zssFi
— MadDepphead (@deppsvideos) August 28, 2019
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.