Corpului de Control al Preşedintelui ANPC au controlat 23 de magazine din domeniul hypermarketuri-supermarketuri.
Pe lângă amenzile date, s-au adăugat diverse măsuri complementare de remediere a neregulilor constatate, încetare a practicilor incorecte, opriri temporare de la comercializare a produselor care prezentau diverse nereguli de etichetare sau opriri definitive de la comercializare cu retragere din circuitul consumului uman a produselor cu termen de valabilitate depăşit, nedepozitate în condiţiile indicate de producător etc.
Citește și: Regulile GDPR aplicate în stil românesc. Comercianții au fost superficiali
Printre abaterile sancţionate, ANPC menţionează prezenţa la vânzare a unor produse cu termen de valabilitate depăşit, neinformarea consumatorilor, în zona gastro, asupra ingredientelor şi a factorilor alergeni din compoziţia preparatelor, afişarea la raft a unei ţări de provenienţă a produselor (legume-fructe) alta decât cea reală, comercializarea preparatelor din carne, diverse sortimente, într-un spaţiu frigorific care prezenta pete de rugină, urme de lichid colorat, posibil sânge, precum şi depuneri diverse, comercializarea la raionul de produse lactate a unor produse pe baza de grăsimi vegetale, comercializarea produselor care aveau inscripţionate diverse campanii de reduceri sau promoţionale care nu mai erau valabile.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.