În 2017, cheltuielile de lobby ale gigantului american au fost de 13 milioane de dolari, potrivit datelor oferite de Center for Responsive Politics.
Citește și: Decizie de ultimă oră la Amazon, în urma presiunilor politico-economice
Petițiile făcute de Amazon au vizat chestiuni legate de asigurările de sănătate, prețul medicamentelor și siguranța alimentară. Creșterea cheltuielilor de lobby în 2018 a avut loc în contextul în care companiile IT&C au fost criticate din mediul politic în ceea ce privește siguranța datelor personale, imigrația și noile tarife comerciale.
Marți, și Google și Facebook au anunțat că au stabilit noi recorduri în ceea ce privește cheltuielile de lobby, fără să precizeze însă suma.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.