Se pare că unii angajați ar fi vândut informații despre reduceri de prețuri cât și despre ce căutări se efectuează în portal, informații care apoi erau livrate comercianților independenți cât și crearea unui acces al acestora la aprecierile negative ale clienților cât și ștergerea acestora, scrie Wall Street Journal. Aceste practici ar putea ajuta ca produsele unor comercianți să apară printre primele rezultate. Publicația citează brokeri careau acționat ca intermediari între angajați și comercianți, persoane care au cumpărat aceste servicii cât și cu oameni apropiați de anchetă.
Amazon este cea care a inițiat ancheta internă în luna mai după ce a fost alertată despre acest lucru că s-ar petrece în China, unde se spune că practica aceasta este cea mai răspândită. Un reprezentant al Amazon a confirmat că are loc o investigație iar cei vinovați vor suporta consecințele astfel încât această practică să înceteze.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.