Serviciul IMDb Freedive a început să funcționeze în 10 ianuarie pe site-ul IMDb, care aparține Amazon. Utilizatorii pot viziona gratis și făcă să completeze nimic filme de lung metraj, seriale și spectacole de televiziune. În catalogul IMDb Freedive au intrat show-uri tv extrem de urmărite, precum ”Heroes”, dara și seriale de mare succes, cum ar fi ”Dallas”.
Concurenții direcți ai programului lansat de Amazon vor fi Pluto TV și Tubi TV, care sunt și ele gratuite. Interesent este că de cea mai mare popularitate se bucură serviciile contra cost. Avantajul lor rezidă nu doar în absența reclamelor, dar și exsitența unor seriale accesibile numai pe o singură platformă. Model folosit, printre altele, de Netflix, dar și de concurenții lui, Hulu și Amazon Prime.
Citește și Amazon a găsit o nouă sursă de venit. Un breloc și multe chei
În acest context, Wall Street Journal nota că Amazon tinde să devină al treilea gigant al reclamei online, îndreptându-se vertiginos spre treapta a treia a podiumului, între Google și Facebook. Compania deține, deocamdată, numai 4% din piață, dar a sporit numărul oportunităților pentru vânzători și producători și angajează masiv specialiști pentru acest departament.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.