Datele colectatate de noul dispozitiv sunt trimise serviciului Skywise, o platformă open data dezvoltată de Airbus pentru industria aeronautică. Potrivit Airbus, sistemul oferă numeroase avantaje pesonalului de bord, permițându-le să acceseze dintr-un singur loc informații precum preferințele pasagerilor în materie de meniu și poziția scaunelor, facilitând, totodată, comunicarea de la distanță cu pasagerii.
Pentru pasageri, sistemul permite o experiență de călătorie mai personalizată, în timp ce companiile aeriene ar putea, pe baza informațiilor strânse, să observe comportamentul călătorilor, atitudinea lor față de echipamentele avionului, precum toaletele cele mai frecventate, pentru a adopta măsuri în consecință.
Citește și Avionul de război al europenilor. Va fi ceva nemaipomenit
În funcție de primele concluzii ale testului, se va decide extinderea programului inclusiv prin instalarea unor camere inteligente la exteriorul toaletelor pentru a măsura timpii de așteptare ai pasagerilor. Astfel, personalul de bord poate determina dacă vreo persoană din toaletă are nevoie de ajutor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.