În schimb, grupul aeronautic european a livrat 64 de aeronave în noiembrie, către 31 de clienţi, astfel încât totalul avioanelor livrate în acest an a ajuns la 477. Livrările includ şapte modele A350, avioane mari, destinate curselor pe distanţe lungi, şi 56 de aeronave cu un singur culoar. În octombrie, Airbus livrase 72 de aeronave.
Analiştii se aşteaptă ca Airbus să livreze anul acesta cel puţin 550 de avioane. Vineri, rivalul Boeing a anunţat că nu a livrat niciun model 787 în noiembrie şi a redus producţia la cinci avioane pe lună. 787 este unul din cele două modele care concurează cu Airbus A350.
Cererea extrem de redusă pentru călătorii aeriene, din cauza pandemiei, a afectat semnificativ comenzile noi. Airbus se aşteaptă ca traficul aerian să revină la nivelul de dinaintea pandemiei între 2023 şi 2025.
Citește și Vânzările de arme, dominate de SUA. China vine tare din urmă
Airbus, companie care are aproximativ 135.000 de angajaţi la nivel global a anunţat la finele lunii iunie că intenţionează să elimine 15.000 de locuri de muncă până la finele verii 2021, dintre care o treime în Franţa, pentru a face faţă reducerii călătoriilor cu avionul.
Airbus este lider global în aeronautică, spaţiu şi servicii conexe. În 2019, a generat venituri de 70 de miliarde de euro şi a avut 135.000 de angajaţi. De asemenea, Airbus oferă o gamă variată de avioane de pasageri, de la 100 la peste 600 de locuri. Airbus mai furnizează elicoptere, aeronave-cisternă, de luptă, de transport şi pentru alte misiuni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.