Obiectivul gigantului european al aeronauticii este de a spori considerabil capacitatea sa de producție. În cei 40 de ani de existență, Airbus a construit 10.000 de avioane și vizează alte 20.000 în următoarele două decenii. ”Pentru noi, marea provocare a viitorului este de a fabrica mai multe avioane și mai repede. De aceea, trebuie să punem la dispoziția angajaților noștri cele mai bune instrumente de lucru, astfel încât munca lor să devină mai ușoară și, implicit, mai eficientă”, a explicat Jean-Brice Dumont, vicepreședinte la Airbus.
Parteneriatul cu Microsoft este rezultatul unei lungi analize din partea celor de la Airbus. Grupul studiază folosirea realitatea virtuală și augmantată de mai mulți ani și a identificat peste 300 de scenarii unde aceste tehnologii pot fi utilizate.
Citește și Airbus lansează A321XLR, profitând de poziția delicată a Boeing
Pe de altă parte, dincolo de soluții interne menite să amelioreze productivitatea întreprinderilor sale, Airbus intenționează, în egală măsură, să comercializeze ofertele de realitate augmentată clienților săi. La Salonul de la Bourger, Airbus a anunțat lansarea unei astfel de oferte, precum și primul contract semnat cu Japan Airlines. Este vorba de un program de formare imersivă pentru personalul navigant și tehnicienii de mentenanță.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.